Have a hot story????? Just sent it to my email address : googlefriends_1000@yahoo.com Also Don't forget to see our other blogs!

Wednesday, May 2, 2007

mmmbop

cerita nie berlaku bukan pada aku, tapi kat kawan aku.. masa tu, kitaorang sama2 dalam form three kat salah sebuah sekolah yang agak top..... kawan aku sorang tu namanya .... dia nie memang agak sex maniac kelihatannya.... yang sorang lagi macam malu2 kucing aje... namanya (dirahsiakan atas sebab2 keselamatan)....
nak dipendekkan cerita, si mamat yang pertama nie datang kat bilik mamat yang satu lagi... masa tu mamat tu tengah baca buku, kalau tak silap aku la..... aku masa tu tengah lalu kat depan bilik mamat nie.... tiba2 aku nampak mamat yang pertama tu pegang kote mamat yang satu lagi.... mula2 tu, memengla kelihatannya mamat tu menolak.... katanya "jangan la, (nama)" adala jugak dua tiga kali.... tapi dia cakap aje, tak pulak dia tolak ngan tangan..... lepas tu mamat tadipun melancapkanle mamat nie sambil mamat nie baca buku....sure mamat tu baca buku dalam kenikmatan.... apa taknya, ada orang tukang lancapkan dia...... aku masa tu tengok ajela.... dalam fikiran aku, apala sedapnya lancapkan orang nie.... nak kata sekolah aku nie jantan semua, takdela pulak.... co-ed apa... tapi mamat nie bulah tala pulak laki sejenis dia.....hmm, tak taula aku

No comments:

MatrixMails - Get paid