Have a hot story????? Just sent it to my email address : googlefriends_1000@yahoo.com Also Don't forget to see our other blogs!

Wednesday, May 2, 2007

mmmbop 2

okla, sebelum nie aku ada ceritakan pasal kawan aku, kali nie aku nak ceritakan pulak pengalaman yang aku lalui sendiri......

kisah nie terjadi masa aku buat kursus persediaan untuk melanjutkan pelajaran ke overseas.... masa tu aku berumur 19 tahun lebih.... aku masa tu bolehla dikategorikan sebagai orang yang takut perempuan in the sense of approaching womenla, not takut macam takut kat hantu.... nak dimulakan cerita masa dah nak abis course tu, aku adala baik ngan sorang minah nie..nama dia 'E'.. minah nie kira cunla jugak... bodypun mengancam.... kalau bagi 10, dia bolehla dibagi 8....... memandangkan aku nie tak biasa kat pompuan, akupun tak berapa retila nak mulakan apa2 ke atas minah nie, walaupun aku dapat rasa yang minah nie syok kat aku.... lama jugak aku keluar ngan minah nie, tapi still jugak aku takut nak buat apa2.... nak dipendekkan cerita, masa dah abis course aku barula aku try cakap yang aku nie sebenarnya tangkap cintan sama dia.... masatu pulak diapun nak terangkan yang sebenar-benarnya yang diapun suka kat aku..... yang slacknya before dia cakap camtu kat aku, aku adala terlepas cakap something yang menyakitkan hati dia.... korang2 takyahla tau yek.... pastu pulak minah nie menangis2 and aku try mintak maaf kat dia..(masa tu kitaorang cakap on phone).... minahtu tak dapat terima.... aku try ajak dia keluar & nak mintak maaf atas apa yang aku telah buat & cakap, tapi minah nie menolak... tak lama lepas tu, dia kata antara kita takde apa2..... yang agak frust, aku tak sempat buat apa2 ngan minah nie, cuma french kissing aje.... tupun boleh dikira ngan jari....... so, abis camtula kisah aku ngan minah nie....

on the next year, aku baik pulak ngan sorang lagi minah nie pulak.... nama dia 'R'....... aku kenal diapun melalui room-mate aku..... aku mula interested nak kenal minah nie sebab housemate aku cerita yang minah nie powerla..... cipap dia ketatla.... member aku cakap "minah nie,kalau ajak romen sure bunyi "pop", "pop" sebab terlampau ketat".... waalupun diaorang cerita sambil gelak2, aku tetap nak kenal ngan minah..... nak dipendekkan cerita, akupun dikenalkan la ngan minah nie...... rezeki aku agaknya..... minah nie memang cun... orangnya kecil molek aje.... body memang dahsyat..... otak aku yang gatal nie pikir2 balik apa yang member2 aku cakap, kalau romen nie mesti ketat.... mula2 aku baik ngan dia macam biasa2 aje.... lepas lama gak aku kawan ngan dia, aku mula menyuarakan rasa hati aku untuk jadikan dia my special girlfriend.... masa tu, jawapannya no.... aku rasa mula frust sikit, tapi aku tak boleh terus mengalah... aku still lagi buat macam biasa.... pada satu ketika, aku group dari US buat konsert kat KL.... memandangkan housemates aku semuanya pegi, akupun join sekalila..... akupun ajak minah tu jugak.... siap haritu jugak aku temankan minah tu beli tiket... masa tu, beli satu ajela sebab aku dah ada ticket..... nak dipendekkan lagi cerita, masa malam konsert tu dia pakai seksi abis.... terliur aku dibuatnya..... mula2 tu aku malu2 gak nak pegang dia masa lagu2 slow dimainkan sebab aku terpikir2 masa dia reject aku 2 weeks before that concert...... tapi aku nekad gak peluk dia sambil menghayati lirik lagu tu..... diapun ok aje, takde pulak menolak...." ini sudah kira bagus..... perkembangan yang baik nie," kata hatiku....... lepas tu aku semakin berani peluk dia macam couple2 yang lain.... tapi aku takde lebih2 sebab member2 aku ada ramai kat situ.... masa tu aku still rasa malu nak tunjuk2 sangat kat orang nie..... after that night, aku ngan dia semakin close.... bak kata orang asyik berkepit aje.... ada dia, adala aku...... tapi masa tu, aku still ringan2 ajela ngan dia..... first time aku nak buat ngan dia masa kat bilik aku, masa tu dia datang pakai skirt hitam dengan baju body hugging.... masa tu, housemates aku ada kat living room..... masa dia mula2 masuk, kitaorang borak2 aje..... lepas tu, aku mula pegang tangan dia.... lepas tu, kitaorang start kissing.... lepas 2-3 minit kissing sambil tangan aku merayap2 ke seluruh anggota dia, dia terus membaringkan aku..... lepas tu, dia membuka baju dia, menampakkan bra hitam yang sungguhb seksi... masa tu aku memang dah stim.... dia membuka jeans yang aku pakai sampai ke paras lutut... kebetulan aku tak pakai underwear..... terus aje dia kulum batang aku yang tengah stim tu... sambil2 tu, aku meramas2 teteknya yang amat besar tu..... kalau nak dikira, tetek macam tu memang tak proportionate dengan badannya yang kecil molek tu..... memang besar sungguhlah, tak dapat aku katakan.... memang sedap abis dia memblow job aku..... lepas tu, aku pulak meletakkan dia kat posisi bawak..... mula2 aku saje main2 batang aku kat luar pantynya..... masatu, skirtnya awal2 lagi aku dah selak ke atas..... lepas tu, aku tengok dia naik syok.... aku terus mendapatkan cipap dia ngan tangan kanan aku sementara tangan kiri masih menggentel2 puting teteknya.... dia mengerang2 kenikmatan sambil menutupkan mata... aku berterusan menjolok cipapnya ngan tanganku... tapi yang tak syoknya, lepas aku keluarkan jari aku, kelihatan ada darah.... lepas tu, dia terus ke toilet & dia kata dia period pulak.... aku yang belum terpancut nak lagi..... diapun blow job aku lagi... kadang2 aku hisap puting teteknya yang besar tu... sebelum aku terpancut aku suruh dia lancapkan aku... lepas pancut aje, aku teruskan kissing dia.... kira acara penutup la nie..... lepas tu, aku keluar bilik ngan dia, tapi aku dapati selama nie kitaorang beromen tanpa mengunci pintu.... nasib baik member aku tak masuk bilik..... lepas peristiwa tu, aku beromen tak kira tempat, kat tangga pun jadik, kat panggung wayangpun jadik... pendek kata, kalau ada masa terluang aje, aku ajak dia romen.... dia setuju pulak tu.... akupun ok aje la....... aku ngan minah niepun tak lama, adala beberapa bulan... lepastu kitaorang terus lost contact........

masa kat overseas aku adala buat hubungan ngan budak satu U aku nie..... mula2 tu dia datang kat bilik aku, masa tu, aku tengah study law.... mula2 tu dia kacau2 aku study... aku mula2 tu takdela rasa apa2 yang ganjil... lepas dia kacau2 aku, aku dah hilang mood pulak nak study.... lepas tu, aku bantai borak aje ngan dia sampaila larut malam....... lepas penat borak2, aku cakap ngan dia aku dah letih & nak tido.... lepastu korang nak tau apa yang dia cakap kat aku... adake dia kata dia taknak balik & nak tido bilik aku.... mula2 aku terkedu jugak nak jawab macam mana sebab aku memang tak expect benda nie nak terjadi.... tapi, dengan gentlenya akupun kata bolehla, apa salahnya..... lepas tu pulak dia kata dia taknak tido pakai sweater yang dia sedang pakai... akupun paham ngan situation tu, memang panas kalau tido pakai sweater tu... so, aku offerla kat dia t-shirt aku kat dia.... aku suruh dia ambik sendiri kat dalam locker aku... masa tu aku dah baring dah pun... lepas tu dia datang naik katil aku, lepas tu dia tolak aku ketepi sebab dia kata dia nak tido sebelah dinding.... akupun set aje....... sebenarnya akupun tak ingat sangat macam mana aku mula romen ngan dia.... yang aku ingat, mula2 tu aku peluk2 aje dia.... diapun balas pelukan aku.... sedapla aku malam tu dapat tido berdua.... selama nie sorang aje..... panasla sikit aku.... mula2 tu aku romen ngan dia, dia tak bukak panty.... tak taula sebab dia nie malu ke apa.... nak taknak, aku gesel2 aje batang aku kat luar cipap dia.... sambil2 tu, aku kiss dia & tangan aku meramas2 tetek dia yang agak besar tu.... memang sudah jadi hobiku meramas tetek2 yang besar sambil menggentel puting susunya.... tapi, aku adala jugak cium2 lehernya, kasi dia stim dulu... lepas malam tu, aku buat benda tu boleh dikatakan hari2.... nafsu aku membuak2 bila tengok dia.... aku rasa diapun macam tu..... lama kelamaan dia semakin berani romen dengan telanjang bulat.... takde pulak tinggalkan panty dia.... tapi, kali niepun aku still main2 kat luar... aku hanya berjaya menggeselkan batang aku kat luar bibir cipapnya.... everytime aku terpancut, dia cepat2 tolak aku, katanya dia takut aku punya mani masuk cipap dia.... dia kata dia takut pregnant..... nak taknak aku terpaksa ikut ajela kemahuannya... kalau aku terburu2 nanti dia dah taknak romen ngan aku lagi, lagi haru.... kat siapa lagi aku nak melempiaskan nafsu aku nie.... kalau dikira2 minah nie paling powerla dikalangan malaysian student kat U aku nie.... tetek besar, body solid.... walaupun muka tu takdela secun cindy crowford ke, siti nurhaliza ke, erra fazira ke & lain2 lagi... janji body baik, dah kira bagus.... hari demi hari, aku ngan dia semakin galak.... kat mana2 aku nak main ngan dia... kat kitchen la, kat bath tub la, apatah lagi kat dalam bilik yang siap tersedia dengan katil yang empuk... diiringi dengan heater yang takdela panas sangat or sejuk sangat.... diapun dah berani blow job aku..... selama baru aku terasa betapa ruginya dia tak blow job aku awal2 lagi.... tapi yang tak bestnya dia still lagi tak kasi aku masuk walaupun dah bermacam2 aku cakap kat dia.. i love ula, i want youla, i'll never hurt youla, tah apa2 tah lagi, still jugak dia tak kasi masuk.... nak paksa dia, rasa tak gentle pulak.... akupun bukannya perogol....nak tak nak aku try tala jubo dia sebab aku dah hampir give up nak mintak batangku dimasukkan kat dalam cipap dia.... lepas aku try2 nak masuk jubo dia berkali2, tapi gagal, aku rasa malas pulak... last2 aku buat macam biasa aje, aku hisap & ramas tetek dia, aku letak batang aku kat celah tetek dia, dia blow job aku, dia lancapkan aku, aku cium dia, dia cium aku, aku korek cipap dia, aku main2kan batang aku kat bibir cipap dia... macam tu ajela yang dapat aku buat, rasa bosan jugak sebab tak dapat masuk cipap dia.... last2 aku kurangkan buat benda2 tu ngan dia... aku dah rasa bosan jugak asyik buat benda sama aje, takde perkembangan..... aku dapat cium & jilat kelentit diapun sekali aje... tupun lekas2 dia tarik aku naik untuk main part2 atas dia... akupun french kissing & main2 ngan tetek dia aje..... sebelum aku grad. aku lama gak tak beromen ngan dia sebab aku dah naik bosan ngan dia & diapun selalu buat hal.... aku tension, akupun broke up ngan dia.... before2 that aku dahpun berkali2 broke up ngan dia... tapi dia pandai mengayat, lebih2 lagi dia pujuk aku ngan sex, aku kalah..... tapi, at last berjaya jugak aku menahan godaan dari dia nie... maybe sebab aku dah bosan sangat ngan dia nie kot..... tapi yang tak syoknya aku tak dapat menerokai dia lebih dalam lagi....itupun disebabkan tanpa kerelaan dia.... tapi takpela, biarla ia menjadi kenangan bagi aku...... sekarang niepun aku dah dapat yang real punya, walaupun tuan punya barang nie tak tau kisah silam aku.... biarla aku simpan sendiri kisah aku nie.... kekadang tersenyum jugak aku bila mengenangkan kisah lama......ok, that's all

terima kasih kerana sudi membaca......hehehe

No comments:

MatrixMails - Get paid