Have a hot story????? Just sent it to my email address : googlefriends_1000@yahoo.com Also Don't forget to see our other blogs!

Wednesday, May 2, 2007

PERKONGKEKAN ( I )

Aku masih ingat lagi pada suatu hari selepas pukul 5.00 petang , seperti biasa aku akan menyiapkan kerja
kerja yang masih belum disiapkan seperti menyusun fail-fail dan sebagainya. Kebiasaannya hanya aku yang paling last sekali
dalam pejabat tersebut kerana aku yang memegang kunci pejabat. Boss aku memang aku balik awal. Namanya
William. Entah macam mana tanpa kusedari rupanya ada seorang member namanya Mary masih belum balik . Aku perasan yang dia
ada di meja sedang memekupkan kepala ( macam tidur di meja )
Aku mendekatinya dan bertanya tetapi rupanya dia tertidur pada petang itu.
So , aku tanya macam mana boleh tertidur ? Dia menjawab dia pening kepala.
Jadi aku beritahu sekarang nih dah lewat ..lepas waktu pejabat so boleh balik.Tapi
dia minta temankan dia untuk susunkan buku dan fail yang masih bersepah atas mejanya sebelum dia balik.
Dia dengan aku sama aja sama-sama kerani. Aku menolongnya. Biasanya Mary selalu
berskirt pendek atas sikit pada lutut ( katanya selesa kalau pakai macam tu )
Sambil aku membantu mengangkat buku-buku dan fail-fail yang ada atas meja untuk di
masukkan ke dalam kabinet aku terpandang pada payu daranya yang baru nak tegang tapi berisi
kerana umurnya pun baru masuk 21 tahun. Tengah cute lagi. Saat itu juga tiba-tiba
'tongkat ' aku mulai bangkit dan terasa berdenyut-denyut.Mary membongkok mengambil
faik yang ada kat lantai sebelah mejanya. Waduh....kelihatan
semakin mengancam kerana ternampak 'memek' nya . Hari tu dia cuma pakai
celana kecil yang nipis . Walaupun pakai tapi nampak seperti tak pakai kerana
ia berlubang. Tongkatku semakin kuat menegang dan seperti seseorang
sedang mengangkat-ngangkat kepalanya tanda setuju. Aku mendekati Mary dan
memeluknya dari belakang. Opsss sorry , aku berpura-pura memohon kemaafan. Tetapi
pada masa yang sama mungkin Mary terperasan bahawa 'tongkatku ' kepanasan menyentuh
bontotnya. Dia memandangku tepat. Seperti marah.
Aku mendekatinya dan memeluknya perlahan-lahan dan menjilat
jilat bawah dagunya. Mary cuba menepis dan cuba berteriak ( aku menutup mulutnya dengan tangan kiri
dan tangan kananku mengusap lembut teteknya ) Mary menjadi agresif dan aku semakin kuat memeluknya.
Aku menjilatnya dengan penuh bernafsu dan aku nampak dia kelihatan semakin layu.
Apabila Mary semakin layu aku membuka tangan dari mulutnya dan membisikkan bahawa
aku memerlukannya pada petang itu. Aku mulai mengusap lembut pada 'celana kecilnya' dan perlahan-lahan aku
meloloskan celana kecilnya ke bawah. Tongkatku semakin tegang dan tongkat engkau pun apa kurangnya ?
Aku jilat dan jilat dengan penuh bernafsu sehingga aku lihat Mary seperti kelihatan
tergeliat kesedapan. Aku mengangkatnya perlahan-lahan ke atas meja yang lebih besar .
Aku baringkannya di atas meja tanpa seurat benang. Mary masih memejanmkan matanya.
Aku tertanya-tanya kenapa Mary mulai layu kerana tadi agressif. Sebenarnya pada masa itu
aku membacakan satu ayat yang menyebabkan dia menjadi tunduk dan layu kepadaku dan
mengikut apa yang aku arahkan. Macam pukau jugalah tapi dia sedar. Atas meja itulah aku
alaskan beberapa helai akhbar. Aku lihat dia seperti kesedapan dengan bontotnya
seperti terangkat-angkat , matanya seperti memandang ke atas. Giginya kacip dan mengetap antara
dua bibir. Aku semakin kuat meromennya. Dibukanya kangkang seluas-luasnya.
Aku nampak di celah lubang memeknya masih tertutup, tak ada tanda-tanda lubang.
Aku menjilat-jilat lagi lubang tersebut. Aku pasti bahawa mary masih lagi dara.
Perlahan-lahan aku membuka seluar dalam aku dan melolosnya ke bawah. Tongkat aku yang
berukuran 18 cm amat sesuai dengan 'tempek ' Mary yang baru berusia 21 tahun.
Aku naik ke atas meja dan meletakkan kedua-dua tumit kaki Mary di bahu kanan dan bahu kiri aku.
Kelihatan menonjol 'tempek ' Mary yang kelihatan kemerah-merahan. Tak ada tanda-tanda kena hempap
lagi. Aku merendahkan sedikit badan dan bertongkatkan lututku aklu memasukkan perlahan-
lahan 'tongkat hikmat ' aku ke lubangnya perlahan-lahan. Ouchhhhhhhh . Aku berhenti seketika.
Aku menolaknya lagi tongkat hikmat aku . Terasa kental dan seperti menerjah daging
yang kental. Ouchhhh Mary menjerit. aku berhenti seketika. ( tengoklah aku pun ada
juga perasaan kasihankan Mary .Ada juga perikemanusiaan )
Aku tolakkan setengah inci lagi. Terasa ada batangku menerjah masuk dicelah daging.
Sah aku pasti daanya telah pecah lalu aku masukkan sedikit lagi batang aku . Ouchhhhh
air matanya seperti mengalir . Aku berhenti seketika ( bukan menarik keluar batang aku )
Aku romennya sepuas-puas dengan menjilay lidahnya dan pada masa yang sama aku masukkan
habis 'santat' batang aku ke lubuk lubangnya. Aku terasa seperti ada benda lain
sedang mengisap-ngisap hujung batang aku. Dan pada masa yang sama aku menghisap-hisap
lidahnya.....aku mulai memainkan peranan seorang jaguh.

Nak tahu cerita seterusnya Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
banyak lagi tak termasuk yang best-best dengan artis . Nak tahu ayat
pelemah gadis atau lelaki ( bagi wanita lah nih oii ) pun boleh kerana semuanya
dalam PERKONGKEKAN II , III dan seterusnya.

No comments:

MatrixMails - Get paid