Have a hot story????? Just sent it to my email address : googlefriends_1000@yahoo.com Also Don't forget to see our other blogs!

Saturday, September 22, 2007

Bersama Isteri Orang

Hai.... semua, ingin aku ceritakan pengalaman ku dengan isteri orang yang mempunyai tubuh yang montok, wajah macam anak mami umur dia masa tu 34, se orang berjawatan baik di sebuah agensi swasta. Aku bagi tahu nama manja Inn. Bermulanye perkenalan aku dengan dia semasa aku ade program di hutan lipur di N.Sembilan. Pada petang tu aku berada di kawasan perkemahan hutan lipur yang mana aku sedang memasang khemah untuk aku bermalam disitu. Teman ku yang memasang kemah masing masing. Sedang aku memasang khemah, aku terpandang seorang wanita seperti anak mami bersama kawannye menghampiri kekawasan perkhemahan kami. Aku senyu jer kat dia, dia pun senyum. Aku buat muka tak malu menegornye, " Hai baru sampai ke.....dari mana ni" dia kata dari Klumpur. "Perkhemahan juga ke" dia kata"iya...." Aku bersembanglah dengan dia macam dah kenal lama sebab aku seorang peramah suka bercerita. Dia bagi tahu nama dia Inn. Aku tanya dia In selalu ke pergi perkhemahan.dia kata "tak jugak"...hari pun hampir malam....aku pun tanya hal peri badi dia, dia pun ceritalah tapi dia tak bagi tahu yang dia dah kawin, dan dia bagi di keje......(aku tak leh bagi keje dia kat agensi mana,tahu rahsia).Besoknye jam 5.00 petang kami pun berpisah. Aku terlupa nak tanya no telipon dia...semasa dia berada didalam Bas aku berada di Pintu kereta ku, dia melambaikan tangannye kat aku, dalam hati aku, aku kata ade respon. bersambung akan datang
siapa nak email kat aku

servisbaiknet

untuk mendapat perkhidmatan sex khas pada anak dara, janda,isteri orang

No comments:

MatrixMails - Get paid